Programe și Activități ale Academiei Părinților (Pre)Ocupați

 

  1. Educatia parentala si ateliere de lucru cu parintii
    • 1. 1. Întâlnirile AP(P)O:
      • a. Discutii cu părintii pe o temă anuntată dinainte (grupe de max 10-12 părinti) – trimestrial. Temele vor fi anuntate pe e-mail si pe site-ul AP(P)O, pentru fiecare întâlnire în parte.
      • b. Discutii cu părintii pe diferite probleme punctuale (grupe de max 6-8 parinti) – bilunar. Părintii vor trimite pe adresa de e-mail a Academiei temele pe care le doresc discutate la următoarea întâlnire, iar abordarile vor avea un caracter interactiv.
      • c. Întâlniri de tip prelegeri sustinute de invitati cu opera in domeniul cerectarii psihologice pediatrice si a educatiei parentale, la care sa poata participa si un numar mare de persoane interesate (parinti, cadre didactice, specialisti) – bianual.
    • 1. 2. Resurse pentru părinti (articole/ cărti).
  2. Activitati suport in dezvoltarea personala a copilului
    • 2. 1. ”Pasaport pentru succes in dezvoltarea emotională a copilului” (Inteligenta Emotionala) – se realizeaza la clasă de către Ileana Zarnescu, psihoterapeut
    • 2. 2. Dezvoltarea personala a copilului prin tehnici creative, ateliere sustinute de artist plastic Maria Roxana Cioata si alte cadre didactice, pe teme diverse
    • 2. 3. Terapie logopedica – Ileana Zarnescu, psihoterapeut
    • 2. 4. Integrarea copiilor cu nevoi speciale – echipe didactice formate pe probleme
  3. Activitati comune parinti-copii
    • 3. 1. Consiliere / Terapie (cognitiv-comportamentala) – cu parintii si copiii, la cerere.
    • 3. 2. Platforma de evaluare a dezvoltarii copilului (cele 3 evaluări: profesori-părinti-psiholog).
    • 3. 3. Workshopuri –saptamanal: interactinea părinte-copil prin intermediul picturii, artei origami, jocurilor Mind Lab, sportului etc.
    • 3. 4. Terapie logopedica – sedinte comune parinte – copil
  4. Formarea continua a cadrelor didactice
    Sesiuni de informare si abilitare a educatorilor cu tehnici si strategii de lucru menite sa le optimizeze relatiile si modul de interactiune cu copiii.